divendres, 23 de novembre del 2018

EL MUSEU a 4t.



La més alta tecnologia, referències literàries i un tema musical del compositor francès Philippe Rombi, extret de la banda sonora de la pel·lícula "Dans la Maison" de François Ozon, guien l'espectador en un viatge per l'interior del Museu del Prado, recorrent la seva arquitectura, els seus principals sales i les obres mestres de la seva col·lecció permanent, alhora que el submergeixen en un recorregut imaginari per les vides, pensaments i emocions de les persones que el visiten.
El vídeo institucional del Museu del Prado ha estat realitzat per l'artista napolità Francesco Jodice i es mostren obres de Velázquez, Goya, Fra Angèlic, Ribera, Rafael, Tintoretto, etc.
Vídeo guanyador en la categoria "Excellent Communications Design -

Audiovisual "en l'edició 2018 del German Design Award.

Si demà el món deixés d'existir...què preservaries en un museu? 
Acció artística que ens encanta portar a terme.

menjar
el meu gos

el meu cavall

el meu gos

jo

jo

la meva família

el meu gat

un telescopi

un arbre

la meva cobaia

L'estàtua de la llibertat

un hort

arbres per oxigen

l'amor

un fòssil

l'alegria

el món

menjar
una moto

el meu gos imaginari

un cervell

un coet

un artista

l'art

jo

jo

jo




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada